klubinfo | destinationer | nyheder | praktisk info | links | kontakt
Skiferie simulator

BESTYRELSEN

BOB | bob@skiklubbenthor.dk
Navnet Bob har intet med en bobslæde at gøre, men noget så kedeligt som navnet Bo Børresen. Møder man på en skiferie en mørkhåret wannabee snowboarder, der altid er god for en sjov bemærkning, lugter lidt af daggammelt sprut og samtidig har et nyt og velsmurt snowboard under armen (fordi det han kørte på dagen i forvejen, er stjålet), så har det sikkert været Bob. Han er altid klar til at udfordre en uberørt bjergside uanset vejr og vind. Bob er vore nye formand, som han har fuldt ud fortjent, idet han altid er klar til at forhandle alt ned på billige Thor-priser.

THOMAS |
Thomas er en af skiklubbens bestyrelses mere erfarne medlemmer - altid med et smil på læben og en frisk bemærkning viser han vejen på bjerget. Han er ligeledes en erfaren udøver af disciplinen afterski - hvor han som regel ses i første geled ved baren.

Thomas er i sin fritid en engageret moterløbs kører - bag rattet på sin racer gør han i weekenderne Jyllandsringen usikker. Thomas praler selv af, at være den eneste af skiklubbens medlemmer som har siddet og kørt i en formel 1 racer - hvis der er nogen der kan gøre ham denne ære efter, vil vi meget gerne høre fra personen? Mest så vi kan lukke munden på ham!

Thomas ligger på sine skiture vægt på det "gode skiløb" og forstår på formidabel vis at kombinere dette med et social engagement, som strækker sig til langt ud på de små timer.

Vil du vide mere om Thomas's interesser kan oktober 01 ugaven af Woman anbefales, som godnat læsning, idet Thomas her på meget diplomatisk vis, redegør for mænds syn på de kvindelige former.

PETER |
Lad os se det i øjnene, han kan godt nok drikke igennem. Men når klokken er 9 om morgenen står har troligt i liftkøen og ligner udskidt æblebrød og lugter som en bodega, men han ER der! Habil skiløber, altid god for en røverhistorie på afterski og selvsagt ikke til at drive hjem fra byen om natten. Næstnyeste skud på bestyrelsens stamme.

CLAUS |
Nok bestyrelsens mest entusiastiske medlem. Intet får lov til at sejle, der er altid styr på tingene. Claus er en kanon skiløber, men endnu bedre er han til det sociale samvær. Formår altid at samle en masse mennesker omkring sig og få sat gang i en fest, sneboldskamp eller en lille bjergvandring med skiene på nakken. Altid et smil på læben og overskud til at grine og fyre røverhistorier af. Samtidig er han nok Nørrebros hårdeste/bedste socialrådgiver.

SØREN |
Søren, den eneste i skiklubben, der kan bære en strikket hue uden at få lus og uorden i håret, det har han alligevel. Og trods han er oppe i alderen, holder han absolut skiklubben Thors skiløb over det ellers til tider danske lade gennemsnit. En mester, en ferm skiløber. At manden så samtidig udgør 50% af den meget socialt indstillede del af bestyrelsen, der er tilgået i denne sæson, lader intet tilbage, få meget få måneder har han etableret sig som et kendt ansigt blandt vores medlemmer.

Søren er hviler i sig selv, han er rolig og altid forrest i rækken når der skal arrangeres, fikses og tager sig fantastisk godt af medlemmerne, måske fordi han er så socialt minded. Og ja, selvfølgelig er han ligeså social anlagt, når vi kommer på den anden side af kl. 24.

BO |
Bo Kondrup grundlægger og eksformand i Skiklubben Thor og far til to. Bo har igennem hele Thors historie været fader og mentor for bestyrelses medlemmerne og er et stort aktiv for klubben, han er flydende i fransk, står en god ski og kan lide smagen af øl. Bo har ikke meget hår på hovedet, det meste er slidt af ved ekstremt hårdt skiløb da han altid vil være først på toppen og først i bund (vindmodstand).