klubinfo | destinationer | nyheder | praktisk info | links | kontakt

Saalbach

Vinterens fedeste skitur går til Saalbach med Skiklubben Thor i uge 2

Pris  5.095,- kr.

Turen bliver klubbens første til Østrig i mange år, nemlig til underskønne Saalbach, kendt for lækre pister, go off piste og ikke mindst fænomenal afterski. Se mere om byen og området på:
www.saalbach.com

Vi har fået lavet en super deal med fly fra Kastrup, ophold i lejligheder og liftkort til hele området i 6 dage for kun 5.095 kr.
Det er en super pris :-)
Vi skal bo i det lejlighedskompleks der hedder Haus Gugl, og der kommer ikke til at sove nogen i stuerne. Alle deltagere får plads i soveværelse, det bliver jo super!!!
Vi får en 6 personers, tre 4 personers og tre 2 personers lejligheder. Fordeles efter først til mølle pricippet og alle senge skal fyldes.
Vi skal flyve fra Kastrup med Jettime lørdag d. 3/1 2009 kl.  11 til Salzburg. Derfra er der ca. 1 time og 30 minutters bustur til Saalbach.
Derfor kommer det til at passe med at lejlighederne er klar når vi ankommer.
Efter 6 skønne skidage skal vi flyve fra Salzburg lørdag d. 10/1 2009 kl. 13.40 og der er ankomst til Kastrup kl. 15.20 og så har man resten af weekenden til at restituere inden hverdagen trækker sin grå og kedelige skygge over os.

Hvis du vil med på denne herlige tur, skriv da fluks en mail til undertegnede, så vil jeg fremsende den videre tilmeldingsprocedure. Vær opmærksom på at betale depositum på 950 kr. + evt. Afbestillingsforsikring på 245 kr. med det samme.